سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Front End نرم افزاری است که برای کاربران و بازدیدکنندگان

Front-end عبارتی در دنیای برنامه نویسی وب است و بیشتر کارشناسان و برنامه نویسان که وقتی با هم ملاقات می کنند با یکدیگر کار خواهند کرد می پرسند که آیا شما جلو-پایان هستید یا پشت پایان؟ در این مقاله، از آموزش برنامه نویسی آکادمی فناوری اطلاعات، قصد داریم به موضوع front-end بپردازیم و قابلیت های آن را ارائه کنیم، بنابراین اگر می خواهید اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید، در مقاله زیر ما را دنبال کنید:

 

 

 

Front End نرم افزاری است که برای کاربران و بازدیدکنندگان در یک وب سایت قابل مشاهده است. در واقع با استفاده از کدهای نامفهوم برای کاربران و بازدیدکنندگان، به مجموعه ای از طرح ها در قالب گرافیکی بسیار جذاب و زرق و برق دار تبدیل شده و به این شکل نمایش داده می شود، تا کاربران به راحتی از بخش خارج شوند. را بیشتر از یک وب سایت برای لذت بردن و لذت بردن از.

 

به طور کلی تمام پارامترهایی مانند فایل های صوتی، تصویری و تصویری، عکس ها، داده ها و غیره که توسط کاربر در انتهای جلو قابل مشاهده هستند به دو بخش اصلی طبقه بندی می شوند که اولی در حوزه طراحی وب و دوم توسعه رابطه با کاربر است.

 

جلو و پایان چه معنایی دارد؟

 

 

وظایف برنامه نویس پیش رو است

 

در حوزه طراحی وب، یک جلو و کار از نرم افزارهای گرافیکی پیشرفته ای مانند فتوشاپ یا نرم افزارهای دیگر برای طراحی نگاه کلی سایت استفاده می کند. در عین حال، در بخش توسعه روابط کاربر، Front & Works کار بر روی هر سایت را به طور کامل پیاده سازی می کند، با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف آن، جاوا اسکریپت، CSS و غیره. به طور معمول، زبان برنامه نویسی مورد استفاده توسط یک شغل جلو، زبان برنامه نویسی سمت مشتری است.

 

به دلیل این مشکل، کدهای نوشته شده توسط Front & Kar در برنامه نویسی front & end به طور کامل پردازش شده و در نهایت در مرورگر و بازدیدکنندگان کاربر اجرا می شوند، به عبارتی کاربر به تمام کدها دسترسی دارد و قادر به مشاهده است. من هم باید بگویم که این مشکل ارتباط مستقیمی با تجربه کاربر دارد و تاثیر زیادی بر آن دارد، و همچنین ارتباط نزدیکی با این مشکل دارد.

 

مهم ترین مهارت های یک جبهه و کار

 

جبهه و کار به طور کلی، برای اینکه بتوانیم به عنوان یک جبهه حرفه ای و کاری با تجربه عمل کنیم، باید دارای مجموعه ای از مهارت ها و ویژگی ها باشد که در زیر به آن بحث خواهیم کرد. یک حرفه ای جلو پایان باید به خوبی در زبان های برنامه نویسی مختلف، از جمله زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال، زبان های برنامه نویسی jQuery و جاوا اسکریپت، و زبان برنامه نویسی css، و قادر به کار با آنها به بهترین وجه ممکن است. این فرد باید به خوبی با کتابخانه های CSS مانند چارچوب Bootstrap آشنا باشد و اطلاعات خوبی در مورد آنها داشته باشد و در صورت لزوم بتواند از آن ها بیشترین استفاده را داشته باشد.

وظایف یک طراح پیش رو است

 

طراح جلو باید بسیار خلاق، نوآورانه و موقعیت یابی باشد و طرح های آسان برای استفاده، جذاب و جذاب را در زمینه کاری خود ارائه دهد تا یک وب سایت و برنامه کاربردی به بهترین وجه ممکن طراحی شود. طراح نهایی کسی که می تواند یک وب سایت بسیار جذاب و آسان برای استفاده با سرعت الگوهای ظاهری و همچنین با رابط کاربری مناسب و تجربه ایجاد کنید.

 

قادر به تجزیه و تحلیل نیازهای کاربران و بازدید کنندگان سایت و همچنین درخواست های مدیر سایت، به منظور طراحی رابط کاربری یک سایت یا برنامه کاربردی به گونه ای باشد که وقتی کاربر آن سایت و برنامه را پیدا می کند و از آن استفاده می کند تجربه بسیار مناسب و منحصر به فردی داشته باشد و در نتیجه استفاده از آن سایت و برنامه را به دیگران توصیه کند.

    علاوه بر این، یک روش کاری با استفاده از دانش برنامه نویسی شما باید سایت را بدون مشکل طراحی کند و اگر مشکلی در زمینه برنامه نویسی و کدنویسی وجود داشت، باید آگاه باشید که مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد خواهد شد. .

منبع :

https://www.cplusplus.com/user/AnaHardy4/

https://8tracks.com/anahardy4

http://www.escortpicture.com/AnaHardy4

https://weheartit.com/AnaHardy4

https://www.intensedebate.com/people/AnaHardy4g

http://www.authorstream.com/AnaHardy4/

https://gab.com/AnaHardy4

https://www.f6s.com/ana-hardy

https://letterboxd.com/AnaHardy4/